Personalizacja faktury w SaldeoSMART

Personalizacja faktury jako element PR

Udostępnij:
0
(0)

O markę i jej wizerunek należy dbać na każdym kroku. Możesz zrobić to również za pomocą wysyłanych do klientów faktur. Jak tego dokonać? Proste zabiegi personalizacji faktury, które umożliwia SaldeoSMART, pomogą Ci w budowaniu wizerunku marki i jej rozpoznawalności.

Czy wiesz, że wygląd faktury wystawianej kontrahentowi ma znaczenie także w kontekście budowania wizerunku Twojej marki i produktów lub usług? I nie chodzi tu jedynie o to, że czytelna, dobrze skomponowana faktura stwarza wrażenie współpracy z profesjonalną firmą. To również szansa, by zainteresować swojego kontrahenta innymi usługami, zwiększyć rozpoznawalność marki, a nawet przekazać ważne z punktu widzenia firmy wartości. Personalizacja faktury to znak, że jako przedsiębiorca dbasz o detale i rozwój swojej firmy. A zadowoleni kontrahenci są tu kluczowi.

Personalizacja faktury – jak to zrobić?

W SaldeoSMART można wybrać spośród kilku wzorów faktur. Warto obejrzeć wszystkie szablony i wybrać jeden na stałe, tak aby klient zawsze otrzymywał identyczną fakturę. Poza standardowymi, wymaganymi elementami, faktura może zawierać również logo firmowy oraz dopisek umieszczany w stopce, na dole faktury.

Co można umieścić w takiej stopce? Wszystko, co pomoże budować wizerunek firmy, czyli na przykład:

  • adres (lub adresy) internetowy strony www,
  • adres kanałów social media – np. profilu w serwisach Facebook czy LinkedIn,
  • motto, którym kieruje się firma,
  • hasło reklamowe (claim), pod jakim marka chce być rozpoznawana.

To zaledwie kilka propozycji – w zasadzie możliwości są bardzo duże i umożliwiają dostosowanie dokumentów do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Kiedy szczególnie ważne jest dbanie o personalizację faktur?

  • Nazwa firmy jest zupełnie różna od nazw brandowych, które promujesz (na przykład prowadząc sprzedaż w ramach pięciu różnych marek, ich nazwy możesz umieścić w stopce faktury).
  • Adres strony www jest niezwiązany z nazwą firmy – w ten sposób przypominasz swojemu kontrahentowi o swojej stronie, a jeśli jest to jednorazowy zakup klienta, możesz go zachęcić do ponownych odwiedzin strony.
  • Posiadasz kilka serwisów internetowych – dzięki temu odbiorca faktury może zainteresować się również innymi obszarami Twojej działalności.
  • Gdy posiadasz firmowe motto, pod którym Twoja firma chciałaby być rozpoznawana.

Wydawać się może, że o takie elementy dbać nie trzeba, bo przecież faktura nie jest dostępna publicznie i w zasadzie poza działem księgowym i finansowym pozostali pracownicy firmy nie mają do niej dostępu. Warto jednak pamiętać o tym, że to najczęściej właśnie działy finansowe podejmują ostateczne decyzje odnośnie zakupów i wydatków. Zatem jeśli zapamiętają Twoją firmę, może zaowocować to kolejnymi zleceniami. Sama personalizacja faktury, to zaledwie kilka minut pracy a ustawione parametry są zapamiętane dla kolejnych wystawianych dokumentów.

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

Poprzedni
Podatki artystów – czy i jakie zobowiązania ich dotyczą?
Następny
Jak zdobyć klientów – nowoczesne formy sprzedaży online (część 2)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *